Arkivet skal have oprettet en samling (Collection), hvori alle dokumenter uploades.
For at oprette en samling til arkivet skal du gøre følgende:
- Klik på bjælken under ”Collections” (se fig. 1)
- Der vil komme en pop-up, her skal du klikke på ”Create” (se fig. 1)
- Navngiv samlingen efter arkivet og klik ”OK” (se fig. 2)
- Arkivets samling vil herefter vises i oversigten over ”Collections” (se fig. 3)
Når du har oprettet en samling til arkivet, kan du herefter uploade dokumenter og tilføje brugere, som skal have adgang til alle protokoller.
Figur 1 – Der vil komme en pop-up, hvor du kan se alle de samlinger, der er tilgængelige for dig (til start vil der kun være den, der er knyttet til din mailadresse).
Figur 2 – Her vil komme en ny pop-up, hvor du indtaster arkivets navn og klikker OK.
Figur 3 – Arkivets samling vil nu være synlig i oversigten over alle tilgængelige samlinger, som vises ved at klikke på bjælken ”Collections”